søndag 30. november 2014

Den søte førjulstid..

Det er 1. søndag i advent, og jeg henger som vanlig litt etter.. Hmm.... Stjerna er i hvertfall på plass, om ikke annet.. :)


Det er mye som skjer for tiden. Vi har blant annet kjøpt oss hus, og jeg blir samboer i mars.. :) Da går vi fra å være en liten familie på tre til å bli en stor familie på seks! Snakk om å snu tilværelsen på hodet da gitt.. :) Hehe..

Jeg prøver å få unna litt av det jeg har på pinnene.. Jeg er snart ferdig med Mariusjakka til snupp, Hverdagsjakka fra Pinneguri er ferdig (må bare sy til klippekanten), og litt annet stæsj er også lagt i ferdigbunken.



Skal nå bruke resten av søndagskvelden til å slite sofaen litt mer, med nytraktet kaffe og strikketøy.. :)
Ønsker deg en herlig adventskveld, og en fin ukestart!

Førjulsklem fra
Quiltefeen

3 kommentarer:

  1. Skal si du går en spennende tid i møte!
    SÅ kjekt! Gratulerer :)
    Det er ei heller jul riktig ennå så du har god tid til pynt,
    ikkje la deg stresse av de som har alt i box ;)
    Eg har ikkje bakt ennå, men tar det stille og rolig etter hvert ;)
    Jul blir det okke som vet du ;)

    KOS deg masse og ha ei super uke ;)
    Go`klem Vibbedille ;)

    SvarSlett
  2. For your question, like a long time!
    You will know more of the
    I wish you success!


    ______________________________
    If you want to know more things about the elo boosting and elo boost
    Go to our home page:http://www.elo24h.com/

    SvarSlett
  3. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    SvarSlett