søndag 7. april 2013

Hyttekos...

Denne helga har jeg vært på hyttetur med bestevenninnen min og de fire ungene våres. :) Vi fikk låne hytta til foreldrene hennes på Gautefall.
Vi dro sent på fredagskvelden og var der oppe rundt 23.30. Jeg ble bare stående å måpe, for det der var jo ingen liten hytte... Det var jo et palass!!! Brukte vel omtrent en time på å få haka (som hadde ramlet ned på knærna) på plass.. :)


Etter en superkoselig frokost/brunch på lørdagen, dro vi til alpinsenteret så ungene kunne stå slalom, mens vi mødrene ble sittende på kaféen og skravle.. hehe..



Og jaggu var vi heldige som kom oss avgårde denne helga... Fikk høre at det antagelig var den siste helgen de hadde åpent.
LITT flaks må man jo ha.. *knis* Men sola som vi hadde bestilt, hadde visst ikke tenkt å dukke opp. Den kom i dag istedet.. :) Så vi fikk tatt med kaffekoppen ut i solveggen, og det var så deilig!!

Bittelitt strikking har det blitt også. Måtte bare prøve meg på VALENTINRAGGEN.
Har strikket den første og begynt på den andre. Litt vanskelig å strikke mønster når man skravler, så jeg tok med meg garn og mønster til DISSE VOTTENE, som er aprilvottene i alongen jeg er med i. :)


Sokkene strikker jeg i Sterk på pinne 3,5. Dekorative sokker som er morsomme å strikke.. :)
Vottene strikker jeg i Nordlys på pinne 2,5, digger fargeskiftene! Første gang jeg prøver dette garnet, og det blir ikke den siste! :)
Nå har jeg forresten registrert bloggen på http://bloggurat.net/minblogg/registrere/83b03b561a700d166207dd45de6698c3cb4602f8

Nok en ny uke står for døren, håper du får en super start på den.. :)

Klem fra
Quiltefeen



3 kommentarer:

  1. Ja, det var en VELDIG stor hytte. Skjønner godt at haka di ramla ned på knærne der. Fine sokker du strikker. Likte også fargene i det blå garnet du strikke vottene i.
    Ha en fin uke,

    SvarSlett
  2. Håper du fikk ladet batteriene!! Her går det i, jeg tør nesten ikke si det, men det går i flytting enda en måneds tid til.. Det tar visst aldri slutt. Ønsker deg ei fin uke, Kristin!

    SvarSlett
  3. Kristin, que maravilla de paisaje, pero que frío !!!!!

    Un besito !!!

    SvarSlett