mandag 12. januar 2015

En liten oppsummering av året som var

Må først og fremst ønske deg et godt nytt år, selv om vi allerede er litt inne i det.. :-) Det er ikke så ofte jeg blogger for tiden, og enda mindre blir det nok en periode fremover siden jeg snart skal flytte.

Her er det ikke mye som minner om vinter.. Det er flere plussgrader, og buskene i hagen har fått nye knopper i total forvirring stakkars. Det kommer noen fnugg i ny og ne, bare for å minne oss om at, joda.. "vi har ikke glemt dere helt".

En liten oppsummering av mitt strikkeår er endelig på plass.. Ting tar jo litt tid, må vite. 
Jeg satt og kikket på bildene mine, og oppdaget at jeg ikke har vært flink nok til å ta bilder av prosjektene. Har strikket flere ting som jeg har gitt bort i gave, og som jeg tydeligvis ikke har husket å ta bilde av. Jaja, det får være et av forsettene mine for det nye året: husk å ta bilder av ALT! :-)

Here we go: 


Noen prosjekter har det blitt, og jeg ser at jeg er fortsatt litt hektet på sokker.. :-) Det er artig å strikke, tar liten plass og er ferdig på ganske kort tid (så sant de ikke havner i bunn av strikkekurven vel og merke.. ) Jeg har vært (ganske) flink til å gjøre ferdig ufoene underveis, dog ligger det fortsatt et par-tre stykker og venter på ferdigstillelse.
Det må være forsett nr 2 for det nye året: GJØR FERDIG UFOENE!!!!!!!!! 
Jommen sa jeg smør.....  Hmmm, godt det stort sett bare er meg som kjefter på meg. :p

Jepp.. må springe videre, skal ha visning om noen dager og Lillefeen skal på kontroll på Rikshospitalet i dag. SO much to do!!! 

Ha en superduper uke! 

Klemmedvårfornemmelser fra 

Quiltefeen

5 kommentarer:

  1. Hei og Godt Nyttår til deg også;)
    Noen ganger går ikke til som planlagt. Bilder, ferdig med ting, sukkerstopp, trene mer ....osv. Flotte ting du har på collagen din;)
    Lykke til med visning, flytting, turen på Riksen, strikkeprosjekt.;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Mye flott strikk! Lykke til med flyttingen.

    SvarSlett
  3. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlett
  4. Så flotte ting du har strikket! Lykke til med flytting.

    SvarSlett
  5. Så flotte ting du har strikket! Lykke til med flytting.

    SvarSlett