onsdag 15. august 2012

Jeg vant!! :)

Jeg har vunnet en give away på Facebook!! Og jeg som aldri vinner noe som helst da, gitt.. :)
VeraS Design lager de søteste smykker, og jeg har kjøpt både armbånd og kjede av henne. Jeg er kjempefornøyd, de er såå fine.. Og til en veldig hyggelig pris, ikke minst.. :)
Jeg kan virkelig anbefale å ta turen innom å se, for hun er kjempeflink.. Det står i nettbutikken at smykkene ikke kan sendes til Norge, men bare send en mail, så går det helt fint..
 Du finner henne også på  Facebook

 Jeg var så heldig å vinne en liten engel, til å henge på armbånd, kjede, nøkkelknippe...
Tusen takk, Vera.. :))

Bare se så søt den er!!



Jeg har hatt ryddedag på syrommet mitt i dag.. Jeg kom over noen bok- og cd hyller på Finn til en veldig billig penge.. Billy bokhylle med glassdører og Benno cdhyller.. Jeg hadde lenge tenkt å kjøpe nettopp disse på Ikea, for å få litt mer oversikt og bedre plass. Lucky me.. :)

Fikk god orden og et slags system(eller noe..) på stoffene, og dessuten ryddet i alt det som hadde havnet i mine skuffer fordi jeg ikke hadde noe annet sted å gjøre av tingene der og da.. "Det kan jeg rydde siden".. Veel... Hadde jeg ikke gjort om i dag, så hadde det blitt veeeldig lenge til "siden"..
Og du verden så mye rart jeg fant!! Og hva i all verden alt gjorde på syrommet mitt, det vet i alle fall ikke jeg.. :) hehe...
Jeg skal ha en hylle til eller to, for det ble fullt.. :/ Jeg hadde visst mer enn det jeg var klar over.. :) Noen som kjenner seg igjen???



Jeg har nå ganske god plass, eller i alle fall myye bedre plass enn før. Jeg tok ikke før-bilder, men jeg hadde tre Antonius trådhyller fra Ikea. De store med plass til 6 plastskuffer i hver.
Slipper å smyge meg ut av stolen for å stryke, for strykebrettet sto rett bak stolen min. Nå har jeg fått det ved siden av sybordet.. Er ikke helt ferdig med å rydde, resten får jeg ta i morgen.
Jeg tar meg i å tenke at du verden så lang tid det tar å rydde et rom som egentlig er veldig lite.. Må jo bare bety at jeg har aaaalt for mange ting der inne!!! Neeeeiii, kan da umulig være det.... ;) Jeg er sikkert bare veeeeldig nøye..*kniis*

Ha en super kveld videre!!

Klem fra
Quiltefeen

6 kommentarer:

  1. Sååååå søt engel :o)) Det er herlig å se de flotte skalpene dine fulle med stoff. Rydding blir en aldri ferdig med.......

    SvarSlett
  2. Kjempesøt engel. Gratulerer :)
    Så flott det ble i de nye hyllene. Flott å få ryddet og fått oversikt igjen. Utrolig hvor mye stoff man har når man begynner å rydde. Kjenner til det.

    SvarSlett
  3. Akkurat sånn skal jeg ha det også! - En vakker dag!Det blir mye artigere å sy når det er orden rundt en (i allefall kan det være det en liten stund..) God helg til deg! Siri:-)

    SvarSlett
  4. Så heldig du har vært med både premie og hyller. Søt engel :)
    Og så ble det så fint i stofhyllene dine. Kjekt å bare sitte å se etter at en har gjort en slik jobb.
    God helg :)
    Klem fra Tine

    SvarSlett
  5. Gratulerer med den søte gevinsten! :)
    Skikkelig fin orden du har i skap og hyller! Så praktisk og fint! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  6. Tack för de fina orden! =) Kram Vera

    SvarSlett