tirsdag 14. august 2012

Tre strikkevesker til i olastoff..

Stimen fortsetter visst.. :)
Jeg liker så godt olastoff kombinert med Lille Martine ruter.

Det ble grønt..


 Og gult...

 Og blått.. :)


 Disse blir å finne i Quiltefeens lille butikk..

Nå skal jeg fortsette på sjalet mitt, det begynner å bli stort, mistenker at det ender på nærmere 6-700 masker før jeg er ferdig, puh!! Omgangene begynner å bli lange. Det monner ikke så veldig, for garnet er tynt. Men tror det blir skikkelig fint når det blir ferdig.. :)

Ha en fin tirsdagskveld!!

Quiltefeen

3 kommentarer:

  1. Du er skikkelig produktiv!! Fint er det du lager også;)

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte vesker! :)
    Jeg synes også det er veldig fint med olastoff og Lille Martine stoff sammen.
    Kos deg med sjalet! :)
    Ha en god dag! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  3. Yes,you got it.Anothers beautiful bags!!

    SvarSlett