fredag 14. september 2012

AND THE WINNER IS:

Jeg er helt overveldet over responsen på give awayen min.. Tusen tusen takk alle sammen.. :)
Jeg passerte 10.000  sent i går kveld, mye før det jeg hadde trodd..

Jeg har foretatt trekningen på gammeldags vis, hehe..

Alle navnene er skrevet ned på en liste, og hver har fått tildelt et tall i den rekkefølgen de har meldt seg på.
Jeg har så skrevet tallene ned på lapper, like mange lapper som det er lodd pr pers.


Pent og sirlig brettet sammen.. :)

Med god assistanse fra min datter Lillefeen, har vi trukket en vinner..

Og den heldige er: NR 5- GILL. Gratulerer!! :))




Gill valgte retro vesken med det grå fóret.. :)
Jeg har sendt deg en mail Gill, for du må sende meg adressen din.. :)

Tusen takk igjen til alle som har vært med!!!
Jeg ønsker dere en strålende helg

Klem fra
Quiltefeen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar