fredag 27. september 2013

Jaggu vant jeg.. :)

For en tid tilbake hadde Merete, som eier bloggen NØSTESJEL, en give away. Jeg var så heldig å bli en av vinnerene.. :)
Premien var magasinet Kamille Ideer.


Kjempekjekt å krølle seg sammen i sofaen med pledd, levende lys, fyr i ovnen og et helt nytt blad! :) Tusen takk, Merete!!


Nytt prosjekt..
Når jeg var i Gøteborg på julebord i fjor, kjøpte jeg to nøster med Rowan Kidsilk Haze.. Rådyre nøster, med en kilopris til å besvime av.... Mener jeg ga 120 kr pr nøste, og de er på 25 gr!! Men jøye meg så lekkert garn!!


Nå har jeg funnet de frem.. Kan jo ikke bare la det ligge der..... :)


 Så jeg fant frem pinne nr 5 og satte i gang.. Det blir et sjal/skjerf. Enkelt mønster som er lett og huske, kan faktisk se på tv samtidig.. Hehe.. :) Det er utrolig mykt og ikke minst lett.. Og det varmer!! Skikkelig altså!! Det hadde jeg ikke trodd, siden det er nesten "sytråd-garn"..
Mønsteret fant jeg PÅ RAVELRY.
Tror kanskje jeg må ha et nøste til, det blir antagelig litt snuppete med bare to nøster.. Synes det blir ordentlig fint, og liker godt fargen.. Støvrosa kanskje?  :)

Det er nydelig høstvær her i Sandefjord, sol og ganske grei temperatur. Men måtte skrape bilruter for første gang i år, og det var minusgrader i morges.. Hmfr..... Liker ikke!!!
Været får vi ikke gjort noe med, så det er ingen vits i å tenke så mye på det.. CARPE DIEM, grip dagen.. Uansett vær!! :)
Kos deg i helgen!!

Klem fra
Quiltefeen


4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med gevinsten! :)
    I går måtte jeg skrape is på bilen også, så i natt la jeg et gardinstoff jeg ikke skal sy noe av, på frontruta. Ble nesten litt skuffet da det ikke var noe is på bilen i natt. :)
    Kos deg med bladet og det flotte garnet! Sjalet ser lekkert ut! :):)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Gratulerer med gevinsten, sikkert mange ideer å hente der!
    Sjalet du holder på med ser lekkert ut, så fin, dus farge!
    God helg! :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med premien;) Alltid kjekt med et blad;) når en skal krype opp i sofaen;) Lekkert garn da. Tror ikke jeg hadde våget meg på å tatt det i bruk! Bare gått å sett på det! Men strikkingen er lekker;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. Oi, tror jeg dåner av det rosa sjalet <3 kan du sende meg link til mønstret på FB?? Bare rett og slett lekkert :)))

    SvarSlett