torsdag 10. oktober 2013

Bare mitt!!!

Jeg har vært så heldig å få kjøpe to hesper med et nydelig garn hos FIBER AND ART . Nina Hove Myhre har farget garn i de herligste farger.. :)

                                                   DET ER BARE MITT!! :) :) :)


Jeg falt pladask for det oransje garnet, og har stor sans for sterke farger i kombinasjon med sort. Dermed ble det et oransje hespe og et i sort/koks.
Jeg ser for meg enten stripete sokker eller fingervanter av dette garnet. :)

Garnet heter VANDRE, og det er Ninas eget garn. Det kommer i 100 gr hesper og det er 70% ull og 30% nylon. Klikk på linken og se de flotte fargene hun har tryllet frem. :)
Jeg gleder meg vilt til å prøve det..



Jeg fikk også gleden av å hilse på Nina da jeg hentet garnet. :) Ei kjempetrivelig, hjertevarm dame som jeg likte veldig godt!
Hun har tilknytning til Larvik Husflidlag, og driver med så mangt. Hun har nettbutikk(Fiber and Art), egen side på FACEBOOK, og hun driver AMICA PATTERNS sammen med ei venninne der de selger diverse mønster. :)


Garnet mitt ligger i strikkebagen min (som jeg sydde i går), så jeg kan se og ta på det ofte, hehe.. Det klør i fingrene etter å nøste det opp, så jeg kan begynne. Men jeg MÅ vente litt, har noe annet som MÅ bli ferdig først. Og det kommer jeg tilbake til senere. :)

Har du lyst til å prøve garnet så må du ikke vente for lenge. Jeg vet hun ikke har så mange i hver farge. :)

Ha en fin kveld
Klem fra
Quiltefeen



3 kommentarer:

  1. Det var skikkelig friske farger, skjønner godt du ble fortapt i disse ja :-) Skikkelig tøff strikkeveske du har sydd deg også !!

    SvarSlett
  2. Å kjære, kjære deg for en hyggelig omtale!!! Du store så trivelig! Og så hyggelig å treffe på deg! Håper vi sees - og strikkes om ikke så lenge!

    SvarSlett
  3. Nydelig garn! Kos deg med strikkinga Kristin! :)
    Ha en god uke!
    Klem fra Lisa

    SvarSlett