onsdag 9. oktober 2013

Svart og rosa strikkeveske


Jeg har holdt på med en sekk i olastoff, en litt sånn gammeldags vet du.. God og rund i "magen".. Du kan se den i innlegget HER
Jeg har ikke alt jeg trenger for å få den ferdig. Derfor må den ligge litt på vent.

Jeg våknet veldig tidlig i morges og visste akkurat hva jeg skulle gjøre i dag: Jeg skulle sy en strikkveske/bag. 

Har du opplevd det noen gang? Å våkne med en idé, enten det er søm eller annet?
Det er veldig moro, spesielt når den idéen faktisk blir noe av og ikke minst at den blir som jeg hadde tenkt.. :) Litt av et rush så tidlig på dagen, hihi :)


 Jeg hadde et "storbystoff", sort og grått med litt glitter i.
Jeg fant frem litt knallrosa stoff til kanter og hank, litt sort Lille Martine stoff til fór, en 60 cm glidelås, og vips så hadde jeg en strikkeveske. :)
Den er stor, ca 8" høy, ca 9" bred og ca 13" lang. (20x22x32 cm).



Masse plass til alt jeg trenger.. 
 

Ble ganske fornøyd :)

Ha en flotters onsdag..
Klem fra
Quiltefeen

6 kommentarer:

  1. Det var en jättetuff stickväska som Du sytt på förmiddagen!
    Tyget var så häftigt och det var snyggt att "bryta" med starkt rosa till, tycker jag. Den lilla väskan ska Du vara stolt över!

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Du har hatt en effektiv morgen på syrommet ser jeg:) Så kjekt å få gjennomført akkurat det man har planlagt. Fin strikkeveske!

    SvarSlett
  3. Me encanta y te ha quedado divina y muy original con el bolsillo exterior.Me alegro que ya vuelvas a la costura,me gustan tus bolsos.
    abrazos

    SvarSlett
  4. Så flott den ble .....fine farger . Nå fikk jeg lyst å sy
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  5. Knallfin strikkeveske i en herlig stoffkombinasjon! :) Du får nok mye glede av denne. Det er en god følelse når du blir hektet på å lage noe spesielt, og du blir fornøyd med resultatet! :D
    Ha en god kveld Kristin :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  6. Du store verden for en fantastisk fin blogg du har her!! Og så koselig å treffe deg!! Håper jeg kan slenge meg med på litt strikkekafe over jul :-)
    Stor klem,
    Nina

    SvarSlett