lørdag 23. juni 2012

Flere rare hus og kule fugler..

Et par spisebrikker er dagens produksjon..
De skal samme vei som de to forrige..

Litt dårlige bilder, dessverre.. De blir litt bedre om du klikker på de.. :)

 Har innsett at jeg ikke får gjort så mye som jeg skulle ønske, jeg har nemlig en valp.. :) Det er merkelig hvor fort man glemmer. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg kan ikke huske at Sara var sånn, ikke en gang i nærheten!!
Dagene består av NEI!! JAMMEN, NEEEIII!!! IKKE DEN!! IKKE DEN HELLER!!! SLIPP!! osv.....
Men du verden så nydelig hun er når hun sover.. :))) Neida, ellers også da...hehe..

Jeg har fått gjort litt annet også. Jeg hekler på nettet, det nærmer seg ferdig. Og jeg strikker på tunikaen min. Ting tar bare litt lenger tid enn jeg er vant til..:))

Jeg ønsker deg en flott St.Hans feiring, her blir det stille og rolig. Det regner, blåser og er absolutt innedag for meg.. :)

 Og du... takk for at du tok turen innom.. :) 

Quiltefeen

2 kommentarer:

  1. Kjempefine og artige brikker du har sydd!
    Artig med skjeve hus og fugler på taket!
    Ha en fortsatt koselig helg! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Så koselige hus og fugler på spisebrikkene dine!
    Høres både strevsomt og hyggelig ut med valp!
    Hørte Vigdis Hiorth snakke om å få valp, og senere valper, i huset på radio i dag! Fornøyelig!
    God helg videre!

    SvarSlett