mandag 25. juni 2012

Kortholder

Jeg fant frem et lite mønster som jeg kjøpte for lenge siden. Jeg velger å kalle det kortholder, for det er ingen glidelåslomme for mynt, og dermed ingen pengepung..
Den er superenkel å sy, og jeg lagde to på no time..:)


 Det er tre lommer innvendig, med god plass til kortene. Det går helt fint med flere kort i hver lomme.. :)



Skal sy flere av disse, de er kjekke som små venninnegaver. Jeg har vurdert å stå på julemarkedet i byen i år, så da kan det være kjekt å ha litt å selge.. :) Men det er jo fortsatt lenge til, så får se hva jeg gjør..

Ha en fin kveld videre, og takk for at du titter innom.. :)

Quiltefeen

3 kommentarer:

  1. Kjekke de kortholderne! Og så greit å sy noe som blir fort ferdig!

    SvarSlett
  2. Kjempe fine........i fine farger

    Fin helg til deg

    SvarSlett
  3. Så kjekke disse var :) Kjekke gaver og kjekke å lage for salg :)
    Ønsker deg en fin helg.
    *tine*

    SvarSlett