lørdag 9. juni 2012

Hodet under armen og armen i bind....

Hva gjør man når man går rundt med armen i fatle og må la alt av håndarbeid ligge???? Jo, man shopper!!!!! :)
Jeg har blitt en racer på nettshopping, hehe.
Det som er litt farlig med det, utenom at det går litt mer penger enn planlagt(!), er at jeg har ikke på langt nær armer nok til å ta fatt på alt når stingene blir tatt og jeg får lov til å begynne igjen.
For hvor skal jeg vel begynne??? Vil jo lage alt på en gang!!









Her er det første som kom i posten. Jeg likte så godt dette nettet, så friske farger. :)
Har også bestilt en pakke fra Hobbyklubben, på en topp i lilla. Legger ut bilder når pakken kommer.
Det har blitt noen stoffer fra USA, pluss noen mønstre og noen strikkemarkører. :)) Blir spennende å se hva som kommer neste gang.. :)

Yatzi er skikkelig rampete. Hun sto på hodet i beddet mitt her om dagen, så jorda skvatt veggimellom.. Hun tar en jafs av løyntnantshjertene mine i forbifarten, så der er det ikke mange blomstene igjen. Sara søker tilflukt i sofaen, for der får hun fred da Yatzi ikke kommer opp.. Enda..... :)


Sara tar nemlig ikke igjen. Yatzi stjeler ting nesten ut av munnen på Sara, men hun lar det skje. Hmm.. Det er jo på en måte positivt, for det viser at hun er snill som dagen er lang. Men Yatzi trenger så absolutt å bli satt på plass, så jeg håper at Sara en dag får nok. Men du verden så skjønne de er begge to!
 For noen herlige voffser jeg har!!! :))

Foruten å ha blitt en kløpper til å gjøre det meste med venstre hånd, så må jeg innrømme at jeg lider... Jeg lider av abstinenser!!! Jeg har så lyst til å finne frem pinner og garn, og til å sette meg ved symaskinen.. *sukk*.. Jeg gleder meg såå til jeg får lov til å bruke armen igjen! Enn så lenge tar jeg livet med ro, og koser meg med unger og hunder.. :)

Nå skal fortsette å drømme meg vekk rundt om i alle de supre bloggene jeg finner.
Ha en super helg!!


Quiltefeen

4 kommentarer:

  1. Kjempestilig nett og friske fine farger på garnet!
    Det er så koselig med kommentarer fra deg, tusen takk! :)
    God bedring med armen din, håper du får begynne med håndarbeid snart!
    Ha en super helg du også! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Høres i alle fall ut som du har underholdning med den turboen av en hund...
    Men kjedelig å ikke få gjort noe håndarbeid,da! Har du ikke ferdigkutta biter du kan sy sammen, da trenger du ikke høyre hånd-dersom du er god med venstre, da.... Men det er massevis av gode bøker som bare venter på å bli lest!
    God bedring!

    SvarSlett
  3. Espero que te recuperes muy pronto !!

    El bolso es precioso, no me extraña que compres las lanas y te prepares ... ;)

    Tu perrito precioso, aunque sea travieso !!

    Un besito !!

    SvarSlett
  4. Hei. Jeg ønsker deg god bedring! Jeg tror jeg skjønner hvordan du har det. Kanskje? Det kan ikke være greit, men heldigvis går det over igjen etterhvert. Kanskje du finner lure knep for å få gjort noe? En flott uke ønskes fra Siri:-)

    SvarSlett