onsdag 28. november 2012

Jeg gir meg visst ikke helt enda....

Strikkevesker... igjen....
Denne gangen har jeg sydd noen på bestilling. :)



Til den blå og hvite har jeg sydd mønstermappe som står i stil etter ønske. :)

Jeg holder også på med andre småting, men det må bare vente.. Julegaver.. Trenger ikke si mer?? :))

Bilder kommer etterhvert..

 Ellers har jeg vært på en fantastisk tur til Gøteborg i helgen med jobben. Et uforglemmelig julebord!! Jeg har virkelig ikke hatt det så moro på mange år!! Kanontur, altså.. :)
Vi var på 70talls kabaret med tre retters middag, og det var så flott. Mye herlig musikk, og stemningen var på topp.. :)

Fant jo selvfølgelig en strikkebutikk også, og måtte kjøpte et par nøster som jeg bare falt pladask for..  :)) Men det er ikke garn jeg hadde kjøpt til en hel genser, for da hadde den blitt dyr!! 120 kr for 25 gr... Jaja, det er mange meter på nøstet, men tynt som sytråd, hehe... Lekkert er det nå lell.. Blir et skjerf etterhvert.. :)

Vi var på det nye hotellet til Petter Stordalen. Megaflott!!

En ganske spesiell garnbutikk, de hadde ikke så veldig mye garn, men spennende uansett.. :)



Disse to nøstene var hele kjøpet. :)

På søndagen var jeg så heldig å få høre Sølvguttene synge. Fantastisk!!!  De hadde konsert på Nordstan Shoppingsenter.


På lørdag er det messe.. Kjenner at jeg er litt panisk, for jeg skulle sikkert ha laget og sydd myyyye mer. Men jeg har sagt til meg selv at det får bli til neste års messe. I år ble det (som vanlig) veldig på impuls, og jeg stiller med det jeg har. :)
Blir sikkert koselig uansett.. :))

Jeg ønsker deg en strålende og kreativ dag!!

Klem fra
Quiltefeen





5 kommentarer:

  1. Du lager så fine strikke-vesker, atte ;) Ønsker deg lykke til på messe i helga! Det er sånn med meg også, jeg har det jeg har, sånn er det bare! Skal på messe på lørdag og gleder meg masse :) Gleder meg til å se hva du lager av nøstene du fikk med deg hjem fra Stockholm :)

    SvarSlett
  2. Flotte strikkevesker! Likte spesielt den med dua. :)Veska jeg sydde har jeg hatt veldig mye glede av.
    Så fint du koste deg i helga! Godt du får slappe av litt inni mellom ..
    Lykke til på messa!
    Ha en koselig kveld! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  3. Så fine vesker du har laget, håper ei av de er mine :))) Tror du må lage meg ei sånn mønstermappe også, men det kan tas etter jul.

    Ha ei fin advent:))

    Klem Berit

    SvarSlett
  4. Beautiful work!!

    congrats!

    ^^

    SvarSlett
  5. Så mange fine vesker du har laget :) Mønstret til Shelley´s veske....har du kjøpt det i Norge? Skulle så gjerne hatt mønstert.

    SvarSlett