onsdag 30. mai 2012

Bursdag tre dager til ende.. :)

Det har vært en helg preget av bursdagsfeiring her i huset. Lillefeen fylte 10 år i går, og det har blitt behørlig feiret med både voksen- og barneselskap. Familien kom på søndag, venninnene kom på mandag, og i går ble det sunget bursdagssang på treningen. :)
Lillefeen er strålende fornøyd, har vel knapt landet enda.. Hehe.. :))
 Som seg hør og bør, ble det bakt boller, kanelsnurrer og kaker. Puh!! Er ikke en smule igjen, så flaks for meg, så falt visst alt i smak.. :)
Hun ELSKER jordbær, så da måtte det jo pyntes med det..

Gulrotkake

Ostekake med jordbærgelé

Jeg skal opereres på mandag, så det er på tide å få ferdig noen av prosjektene mine som står på vent. Jeg har et par vesker på bestilling som skal gjøres ferdige, og har i den anledning vært ute og handlet litt stoffer til den ene av disse.
Jeg fant jo selvfølgelig litt ekstra, for jeg klarer jo ikke bare å ta med meg det jeg skal ha.. :)

Har vært i en søt liten butikk/verksted i Larvik i dag, hvor jeg fant en del stoffer på tilbud. Det er en butikk drevet av Larvik kommune, den heter Arbeid og Kvalifisering, og det er brukere som trenger litt ekstra hjelp i hverdagen som driver den.(Tror jeg har forstått det riktig)
Et fantastisk tiltak, hvor de driver med stoffer og søm, strikking, hekling, keramikk osv.
Jeg falt pladask for et krus i keramikk, det måtte jeg bare ha.. :)
Et sted jeg garantert kommer til å dra tilbake til og handle mer!!


Hagen blomstrer som bare det, liljene mine kommer med masse blomster. Det er stauder som jeg fikk etter min mormor, så det er litt ekstra stas med de. Neste år må de deles igjen, for de er STOORE :) De er plassert tre steder i hagen nå.. Pluss i en potte....

Nei, nå må jeg vaske stoffene mine, så jeg kan komme igang!! Det er strålende sol, men langt i fra så varmt som det har vært. Dermed er det nesten perfekt syvær, for det blir kjølig å sitte ute hele tiden. :)

Ha en flott onsdag ettermiddag, og takk for at du tok turen innom meg.. :))

Quiltefeen

PS: Bli med på give awayen hos G-Anette's Kreativiteter.. :);)



2 kommentarer:

  1. Hmmm ... tienen un aspecto fantástico !!!

    Hasta pronto !!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hola, que bien que te ha gustado!! :)) Muchas gracias..
      Hasta pronto. :)

      Slett