torsdag 31. mai 2012

To vesker..

Synes selv jeg har vært flink i dag.. (Må være lov å skryte litt av seg selv av og til..) Hehe..

Jeg har sydd en innerlomme med glidelås, etter ønske.
Jeg har klart å få ferdig de to veskene jeg hadde fått bestilling på. Med ca førtitusen småpauser, og Sara som en skygge etter meg opp og ned trappa. :)

Observant som du sikkert er, så ser du at det er samme vesken. Det er lett å se hvordan stoffvalget kan avgjøre hele utseende på vesken. Den lyse og røde er en skikkelig sommerveske i lin, mens den mørke er i japansk stoff og kan kalles helårsveske kanskje? :) Jeg er svak for det sjokoladebrune, og sammen med rosa  blir helheten flott synes jeg.
Har valgt ganske ensfarget stoff, da mottaker liker det enkle best uten for mye dilldall. :)


Denne har fått en innerlomme med knapp, og en åpen.

Jeg er nå en gang skrudd i sammen sånn at jeg prøver så godt jeg kan å stå for det jeg sier og gjør. Jepp.. Derfor var det godt å få gjort meg ferdig med disse to med god tidsmargin. :)
Det er nå tre dager til operasjonen, jeg ser veldig frem til å få orden på spesiellt den ene albuen, men jeg gruer meg VELDIG til å måtte sitte i ro med hendene i fanget....
Har hamstret et par bøker av Tom Egeland som jeg skal kose meg med da, så det blir å ta dagen som den kommer.
Dessuten skjer det noe STORT i morgen, men det får vente til da.. :) (smiler hemmelighetsfullt)

Ha en super ettermiddag

Quiltefeen

6 kommentarer:

  1. Nå kan du være stolt av deg selv, ja;) Så fine og forseggjorte vesker! Nydelige begge to, på hver sin måte. Det er utrolig hva farge og mønster på stoff gjør. Og det er bra, for folk har ulik smak. Og takk og pris for det, -tenk om alle hadde likt det samme!

    SvarSlett
  2. Son preciosos los dos !!

    Un besito guapa !

    SvarSlett
  3. Det ble to skikkelig fine vesker. Ja stoffvalget har alt å si for hvordan vesken blir seende ut.
    Velkommen som følger hos meg, og du havner på blogglisten min også, for jeg kommer gjerne tilbake hit.

    Linda :-)

    SvarSlett
  4. Så lekre vesker du har sydd! :) Praktisk med glidelåslomme inni. Søtt med den hjerteknappen! Du er veldig flink! Jeg synes det er herlig med litt selvskryt! Hvorfor ikke? :)
    Lykke til med operasjonen! :)
    Ha en god helg!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  5. Så kjempeflotte vesker du har sydd. Veldig fin fasong, og stoff og farger gjør dem veldig forskjellige.

    SvarSlett
  6. Å så fine!! Kva oppskrift har du brukt?? Dei ser ut til å være i en veldig hendig størrelse ;O))

    Legg meg til som følger - her var mye fint!

    klem

    SvarSlett