lørdag 21. april 2012

Bindmappe

Jeg har sydd et par bindmapper. Det er litt greit å slippe å dra opp bindet av veska/sekken uten at hele verden får det med seg. :) Kanskje spesiellt kjekt for ungdommen? De er i en fase hvor jeg innbiller meg at sånt er forferdelig flaut. Synes i alle fall å huske det selv..
Mønsteret har jeg funnet hos UnePune :)








  Jeg har også fått tatt et par bilder av datteren min med lua på. Den er jo egentlig altfor stor, hehe.. men dere får et inntrykk av hvordan den er på. :)


 Luen er strikket i Dale Hegre, på pinne 5-5,5. Mønsteret er fra Sandnes. Jeg synes den ble skikkelig fin, og det er nok ikke den siste jeg strikker. Må jo prøve andre farger også.. :)

Jeg har også kommet på en superkul gave som jeg skal lage til en som fyller 50 snart. Jeg håper i allefall at jeg skal få det til. Jeg vil ikke fortelle mer om den akkurat nå, men om det blir noe av, så legger jeg ut bildene i slutten av måneden.:) Jeg må bare si at jeg fikk meg en real latter når jeg kom over denne her, og kan nesten ikke vente med å se fjeset på vedkommende når pakken blir åpnet :) "fniiiiis".

Jeg har også fått strikket litt på genseren jeg nevnte i forrige innlegg, og nå er arm nr 2 snart ferdig!! Det er bare å innrømme at det føles veldig godt å bli ferdig med ting som ligger rundt om, og som det kanskje bare mangler litt på.

Jeg må bare få lov til å anbefale en blogg jeg kom over her for noen dager siden. Jeg har brukt en del tid på å kikke og kikke.... og kikke.. :) på alt det fine som er lagt ut der. Det er en strikkeblogg, og damen heter Torunn. Bloggen heter Fru Keilegavlen. Jeg ble så inspirert av denne siden, og har lagt mange prosjekter til i skal-lages-en-dag listen min.Siden er vel verd et besøk, altså!! :)

Da er det på tide å fore gjengen i huset..
Ha en super kveld :)

Quiltefeen

1 kommentar:

  1. Så smart med slike bindmapper! Det må jeg sy en dag. Søt jente du har :)

    SvarSlett