fredag 13. april 2012

Det første teppet..

Bildene er funnet, jeg har da litt system i kaoset mitt.. :)
Da prøver jeg å legge ut bilde av det første teppet jeg sydde. Det ble ferdig i 2005, og er sydd på papir i Jinny Bayer stoffer. Det tok vinter og votter å få ferdig, fordi jeg manglet en bit av det ene stoffet. Og siden prosjektet lå brakk i ganske lang tid, fant jeg ikke stoffet med det første. Det hadde selvfølgelig gått ut av produksjon. Men ved en tilfeldighet fant jeg en bit, og fikk endelig gjort meg ferdig. Den gangen var jeg ikke veldig dreven i bruk av nett og nettbutikker. :) Men jeg ble veldig fornøyd med teppet, synes fargene harmonerer veldig fint, og det er behagelig å hvile øynene på. Det måler 75x75cm. Det henger nå over kjøkkenbordet mitt.. :)

Quiltefeen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar