lørdag 14. april 2012

Snelleposer

Nå merkes det at det er vår. Det er grei temperatur, sola skinner og Sara ligger midt i sola på stuegulvet. :)
Har planer om å sy en liten pose til å ha kaffekoppen i til neste quiltelag. Vi skal jo ha sykveld på tirsdag.. :) Det er så mye bedre å drikke kaffe av et krus enn disse pappkrusene.
Jeg har vært litt rundt for å finne inspirasjon, og havnet på bloggen til Rita. Du finner den her . Der ligger det fremgangsmåte for å sy snørepose. :) Takk for det, Rita..





Jeg har sydd noen poser som jeg har trådsneller i. Greit å ha quiltetråden samlet på ett sted. Jeg burde seriøst ha litt bedre system på snellene mine. Nå ligger de stort sett hulter til bulter i en boks, og jeg begynner å se meg litt lei på rotet.
Dermed vet jeg hva jeg skal gjøre i nær fremtid!! :) Har man ikke noe å gjøre, så finner man alltids noe, hehe...


Ha en strålende lørdag!!

Quiltefeen







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar