onsdag 18. april 2012

Først vil jeg si....

Tusen takk til alle jeg har snakket med for så mange gode, positive tilbakemeldinger på bloggen min..♥ ♥
 Jeg blir litt satt ut av all rosen, men det er utrolig koselig å høre.. :) Har vært veldig spent, litt nervøs for hvordan dette ville gå, men så langt har det gått over all forventning.. :)

Jeg har så mange ideer i hodet som jeg gjerne skulle satt ut i livet.. helst i går.. :) Det blir derfor litt vanskelig å bestemme seg for hva som skal gjøres først. Det ble et par puslerier i dag, pluss bitte litt strikking på lua.
Jeg har mye vondt om dagen, så det begrenser seg veldig hva jeg får gjort.
Jeg har sydd et penal og et stort strikkepenal/toalettveske/kan-brukes-til-så-mangt veske. :)
Denne har en håndleddstropp, for enkelt å ta den med seg. 


 Jeg har innsett at jeg må skaffe meg et bedre kamera, for bildene blir ikke så bra. Beklager det. Klikk på bildene, så tror jeg de blir litt bedre.. :)




 Det er forsåvidt stor forskjell i størrelsen på de to. Penalet er ca 4,5x8,5 inch, og den store måler ca 6,5x9 inch.



 Disse blir lagt til salgs i butikken.. :)

Nå blir det et par runder med pinnene foran tv'n.
Ha en super kveld videre.:)

Quiltefeen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar