søndag 15. april 2012

Give away

Morgenstund har gull i munn..

 Hva gjør man nÃ¥r man er oppe før kl 07 pÃ¥ en søndags morgen?? Jo, lager kaffe, fyrer i ovnen( ja det er under 20 grader i stua) , setter seg ned og surfer rundt i bloggene. Jeg finner sÃ¥ mange utrolig fine blogger, og lista mi begynner Ã¥ bli laaaang!! :)
Jeg kan sitte i timesvis og titte innom utallige blogger som er fulle av inspirasjon, flotte tips og bilder.

Jeg har funnet en konkurranse hos Hildas hem, hvor du kan vinne valgfritt smykke.. Der var det utrolig mye fint!! Kan anbefale Ã¥ ta turen innom.. :) Bloggen finner du her , og konkurransen finner du her.

VeraS Design lager stilige smykker, og jeg håper jeg er så heldig at jeg vinner... :) Jeg er nemlig evig optimist..:)))


Siden det er skikkelig regnevær ute for øyeblikket, så skal jeg sette meg på syrommet med verdens beste samvittighet, og la andre plikter bare ligge.. :) En ting jeg har lært meg, er at det flyr ikke fra meg, og det er ingen andre som tar det for meg heller.. Dermed gjør jeg akkurat som jeg vil.. Nemlig!!

Ha en flott dag så lenge. :)

Quiltefeen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar