tirsdag 17. april 2012

Flott give away hos Cathrine's puslerier



Jeg har kræsjlandet i sofaen etter en laaang time hos tannlegen. Med min tannlegeskrekk, så ble jeg faktisk positivt overrasket over at det gikk så greit. Har kommet frem til at det gjør mer vondt i lommeboka enn i munnen.. :) Enn så lenge kanskje, til bedøvelsen går ut.. :/

Jeg har vært på en liten runde rundt i bloggenes land, og jeg kom over en kjempefin blogg, Cathrine's puslerier. Og hun har en super give away, nemlig masse flott garn!! Og klart at jeg må være med i trekningen...:)

Du finner den hos Cathrines puslerier :)



Lua jeg begynte på i går, tar også form. Men jeg får ikke gjort så mye av gangen fordi jeg har to veldig vonde armer og de hindrer meg i å gjøre alt det jeg gjerne skulle ha gjort!! Så her gjelder TTT om dagen, altså Ting Tar Tid.. :)
Men får kose meg med det jeg klarer, og ta ting som det kommer.

 Som en arbeidskollega av meg alltid sier: "det er ikke vits i Ã¥ bælje selv om man fÃ¥r en kjøttøks i hue".. :))
Det er bare å se positivt på det, og gjøre det beste ut av det..



Quiltefeen

2 kommentarer:

  1. Dette var moro å se Kristin. Du er flink!! Hilsen fra Finn.

    SvarSlett
  2. Hei!! :) Tusen takk, så utrolig koselig.!! :)

    SvarSlett