torsdag 19. april 2012

Lua er ferdig, og jeg fant en gammel ufo..

Jeg har strikket ferdig lua, synes den ble skikkelig kul.. :) Den er litt lang, så den henger litt bak. Har skjønt at det er sånn det skal være nå, hehe..
 Datteren min synes i alle fall den var perfekt til henne(men litt stor). Skal se om jeg får tatt et bilde av henne i morgen med lua på, så dere kan se hvordan den er på..



Fikk også sydd en liten pung/sminkepung, som er litt mindre enn de andre jeg sydde.




Jeg tok et lite oppgjør med meg selv i dag.. Jeg holder på med en OL genser (Vancouver 2010), den har ligget i over ett år. Jeg gikk litt lei, og strikket bare litt og litt før jeg la den fra meg igjen. Det er ikke så mye igjen, en halv arm og ca 20 cm igjen av bolen.
Nå har jeg tatt den frem, og har bestemt meg for å få den ferdig. Så er den i allefall klar til neste høst, hihi..:))
Jeg skal strikke den ferdig før jeg begynner på nytt strikkeprosjekt.

Så da blir det sofaen, kaffen, tv'n og strikketøy resten av kvelden. :)
Ha en flott kveld..

Quiltefeen

6 kommentarer:

  1. Super side Kristin. Dette vil du kose deg masse med fremover. Lykke til:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Gry. .:) Så koselig at du liker siden..:)

    SvarSlett
  3. Ja det var kos, regner med at du lager noe for gutta også:-)

    SvarSlett
  4. Blir nok noe til dere gutta også etterhvert, Kjetil..:)

    SvarSlett
  5. Hei :) Flott side du har :) Gøy å se på det fine du lager! Flink er du,men det viste jeg jo fra før ;) MJ ;)

    SvarSlett