mandag 16. april 2012

Ny uke, nye muligheter.. :)

Men det var ikke snø jeg mente med nye muligheter. :/ I dag våknet jeg til en hvit verden utenfor vinduet. Jeg må innrømme at jeg ble rimelig paff, for jeg var ganske sikker på at nå var vi ferdige for denne gang..
Men været får vi ikke gjort noe med, så ingen vits i å bli nedfor av den grunn.. :)


Datoen på bildene er heldigvis ikke riktig, :)



Trolig blir det til at strikkepinnene får litt jobb fremover.. Jeg har funnet mange flotte oppskrifter på diverse luer, halser og skjerf. Det er små prosjekter som er greit å pusle med, og som ikke tar for stor plass om en skal ta det med seg.

Valget falt på en hvit flettet lue, og oppskriften finner du gratis hos Sandnes Garn. (Link bitte litt lenger ned) Men, frem til jeg får kjøpt garn, så setter jeg meg litt på syrommet og gjør ferdig litt småting der.. :)
X antall andre ufoer burde absolutt gjøres ferdig først også, før jeg begynner på noe nytt.. :/ :o
Rart det der, at det skal alltid være mer spennende med et nytt prosjekt.. Jeg har stor respekt for de som klarer å gjøre ferdig ett prosjekt av gangen. Det har vel jeg aldri klart. Må jo ha litt å bytte på!! Hehe.. :)

 Gå inn og ta en titt da vel.. :
oppskrifter fra Sandnes Garn

Håper på litt sol og ikke minst litt varme fremover, så jeg kan sitte litt mer ute, uten å fryse fordervet.... Ikke det at det er så veeeldig kaldt her, men det blåser så innmari surt!! 
Tenker at det kanskje hjelper om jeg sender opp en søknad om godt vær?? Hmm... Lov å prøve, eller????? :)

Ønsker dere en strålende uke..


Quiltefeen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar