fredag 13. april 2012


 Godt det er helg..

En hektisk morgen i dag, vi forsov oss nesten.. Jeg sover så dårlig pga mye vondt i armene for tiden.  Men jeg må ha gjort noe riktig fordi eldstemann på 12, som har rom nede, var faktisk oppe alt. Han hadde spist frokost og satt og øvde til prøven på skolen i dag. :)
 Neste steg får være å få ham til å vekke oss andre om klokka skulle bli litt vel mye, hehe.. :)
Godt at vekkeklokka kan hvile et par dager..

I dag har jeg som mål å prøve å legge inn bilder. Det kan jo bli interessant :) Første steg må vel være å finne noen.. :/ Vet jeg har en del bilder av prosjekter, men gudene vet hvor de er, for de ligger ikke på denne pc'n. Så da er det å gå på jakt og håpe på litt flaks. :)

Men nå er det tid for kaffe og skumme igjennom avisene. :) Det regner her i dag, det trengs.. Har vært fryktelig tørt, og med litt vann så tar det ikke lange tiden før alt blir grønnere.. Lykke!! Jeg synes våren er den beste årstiden. Det spirer og gror etter vinteren, og enda så har vi sommeren å se frem til.. :)

Ha en flott dag så lenge...

Quiltefeen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar