torsdag 26. april 2012

Mapper til mønster

 I dag virkelig bøtter det ned!! Det regner så mye til tider, at vannet spruter opp igjen fra bakken.. Dermed har jeg med god samvittighet sittet på syrommet deler av dagen. Det er deilig å pusle inne når været er som nå. :)

Jeg har sydd noe veldig smart.. :)) Mapper til å ha mønsteret i.

Jeg så denne ideen for lege siden et eller annet sted, kommer ikke på hvor. Jeg har hatt planer om å sy disse mappene lenge. Det er bare det at ting tar litt tid av og til :) Disse er etter mitt eget hode, innspirert av de jeg så en gang i tiden.

De er på størrelse med A4 ark, det er to lommer innvendig, en i stoff og en i plast så det går ann å lese mønsteret uten å ta den ut av mappen. :)

 Det er en plastlomme og en i stoff. (Litt vanskelig å se plastlommen på den svarte) Dermed kan mønsteret være synlig uten å ta ut oppskriften :) Man kan velge om en vil ha arket brettet kun i plastlommen, eller la være å brette det. Da blir den ene siden "gjemt bort" i stofflommen. :)

Mappene blir å finne til salgs i butikken min. :) Velkommen inn..

Ha en super ettermiddag ;)

Quiltefeen

1 kommentar:

  1. Så utrolig smart...Mønstrene mine ligger ofte og slenger...blir skitne og krøllete innen jeg er ferdig med et prosjekt...Hadde jo vært kjempe kjekt med en mønstermappe :)

    Fin fin blogg:)
    Ann-Charlotte

    SvarSlett